arnoldcornelis

Logica van het Gevoel

Discussies van Martin uit den Bogaard (56)

Discussies waarop is gereageerd (50) Antwoorden Recente activiteiten

" Hendrik en Henk,   Bedankt voor jullie reactie. Dat laatste voorbeeld verdient inde…"

Martin uit den Bogaard heeft 29 Aug 2011 gereageerd op Overgaan naar Communicatieve Zelfsturing: een onzekere zaak?

9 3 Nov 2011
Antwoord van Henk Nijsingh

"Beste Henk en Hendrik, Ik heb jullie conversatie met belangstelling gelezen. Dat de…"

Martin uit den Bogaard heeft 23 Aug 2011 gereageerd op Overgaan naar Communicatieve Zelfsturing: een onzekere zaak?

9 3 Nov 2011
Antwoord van Henk Nijsingh

"Dag Hendrik, Bedankt voor je reactie.  Jouw zin: 'De processen waarlangs politieke l…"

Martin uit den Bogaard heeft 27 Jun 2011 gereageerd op Procesdenken: het 'Panta rei' van Columbus, of van Cornelis ?

5 27 Jun 2011
Antwoord van Martin uit den Bogaard

"Beste Henk,   Een zeer moedige daad om de filosofie van Arnold zo te vertalen. Voora…"

Martin uit den Bogaard heeft 22 Feb 2011 gereageerd op Het Nieuwe Denken

6 1 Mrt 2011
Antwoord van Henk Nijsingh

"Beste Hendrik,   Ik vind het een mooie vondst om  'Ik wil graag even met u kennismak…"

Martin uit den Bogaard heeft 22 Feb 2011 gereageerd op “Hallo, ik wil graag even met u kennismaken. ...”

1 22 Feb 2011
Antwoord van Martin uit den Bogaard

"Beste Hendrik, Ik wil graag op deze zonnige dag antwoorden op jouw stuk met een cita…"

Martin uit den Bogaard heeft 25 Dec 2010 gereageerd op Onderwijs

21 18 Feb 2013
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Beste Hendrik ten Berge,   Met jouw visie ben ik het volledig eens. Maar de stelling…"

Martin uit den Bogaard heeft 11 Dec 2010 gereageerd op Onderwijs

21 18 Feb 2013
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Beste Hendrik, Bedankt voor je uitgebreide reactie. Je hebt inderdaad gelijk dat he…"

Martin uit den Bogaard heeft 2 Aug 2010 gereageerd op Procesdenken: het 'Panta rei' van Columbus, of van Cornelis ?

5 27 Jun 2011
Antwoord van Martin uit den Bogaard

"Beste Hendrik ten Berge, Ik heb jouw stuk met belangstelling gelezen en vind het vo…"

Martin uit den Bogaard heeft 26 Jul 2010 gereageerd op Procesdenken: het 'Panta rei' van Columbus, of van Cornelis ?

5 27 Jun 2011
Antwoord van Martin uit den Bogaard

"Dag Henk Nijsingh, Volgens mij zijn wij het wel met elkaar eens dat communicatieve…"

Martin uit den Bogaard heeft 12 Mei 2010 gereageerd op De balans van de Nederlandse politiek (met gebruikmaking van Cornelis' filosofie)

14 22 Mei 2010
Antwoord van Hendrik ten Berge

RSS

© 2024   Gemaakt door Ad van Vugt.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden