arnoldcornelis

Logica van het Gevoel

Discussies van Martin uit den Bogaard (56)

Discussies waarop is gereageerd (50) Antwoorden Recente activiteiten

"Geachte Wim, Hedrik en Gusta,   Mijn antwoord van 4 okt. op het antwoord van Wim v.…"

Martin uit den Bogaard heeft 23 Okt 2013 gereageerd op Logica van het gevoel en wat is de verhouding tot de homeostase

18 31 Okt 2013
Antwoord van Hendrik ten Berge

" "

Martin uit den Bogaard heeft 4 Okt 2013 gereageerd op Logica van het gevoel en wat is de verhouding tot de homeostase

18 31 Okt 2013
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Dag Wim van Mourik,   Ik wil je danken voor deze, mijns inziens zeer interessante, b…"

Martin uit den Bogaard heeft 9 Sept 2013 gereageerd op Logica van het gevoel en wat is de verhouding tot de homeostase

18 31 Okt 2013
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Dag Hendrik,   Je hebt volkomen gelijk. Het oude twintigste eeuwse denken moet volko…"

Martin uit den Bogaard heeft 16 Mei 2013 gereageerd op Onderwijsillusies en zelfsturing

5 18 Mei 2013
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Dag Hendrik,   Fijn dat je zo'n duidelijke, algemene mening geeft over 'Logica van h…"

Martin uit den Bogaard heeft 10 Apr 2013 gereageerd op Logica van het Gevoel, het boek

3 23 Okt 2013
Antwoord van Gustar Terpstra

"Dag Henk,   Wat een moedig plan. Ik heb de inhoudsopgave gelezen en vind het een eve…"

Martin uit den Bogaard heeft 18 Dec 2012 gereageerd op 'Zelfsturing voor iedereen'

14 1 Okt 2014
Antwoord van Martin uit den Bogaard

"Dag Henk,   Bedankt voor de aandacht voor mijn boekje. Heeft uitgeverij Boom al gean…"

Martin uit den Bogaard heeft 28 Nov 2012 gereageerd op 'Zelfsturing voor iedereen'

14 1 Okt 2014
Antwoord van Martin uit den Bogaard

"Dag Hendrik,   Eerst dacht ik dat je op mijn boekje 'Zelfsturing voor iedereen' reag…"

Martin uit den Bogaard heeft 15 Nov 2012 gereageerd op Onderwijsillusies en zelfsturing

5 18 Mei 2013
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Dag Henk, Ik ben zeer benieuwd wat jij van dit boekje 'Zelfsturing voor iedereen' vi…"

Martin uit den Bogaard heeft 8 Okt 2012 gereageerd op 'Zelfsturing voor iedereen'

14 1 Okt 2014
Antwoord van Martin uit den Bogaard

"Hendrik , Ik ben het volkomen met je eens. Het duurt allemaal zo ontzettend lang voo…"

Martin uit den Bogaard heeft 21 Okt 2011 gereageerd op Onderwijs

21 18 Feb 2013
Antwoord van Hendrik ten Berge

RSS

© 2024   Gemaakt door Ad van Vugt.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden