arnoldcornelis

Logica van het Gevoel

Discussies van Hendrik ten Berge (87)

Discussies waarop is gereageerd (66) Antwoorden Recente activiteiten

"Hallo allemaal, De bijdrages van Gustar lezende, waarin hij vertelt over 'lezen in…"

Hendrik ten Berge heeft 31 Okt 2013 gereageerd op Logica van het gevoel en wat is de verhouding tot de homeostase

18 31 Okt 2013
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Hallo allemaal, Ik wil graag aan dit interessante thema nog een paar gedachten toev…"

Hendrik ten Berge heeft 18 Okt 2013 gereageerd op Logica van het gevoel en wat is de verhouding tot de homeostase

18 31 Okt 2013
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Hallo Wim, Mij jouw vraagstelling verder toe-eigenend en de problematiek aftastend,…"

Hendrik ten Berge heeft 13 Okt 2013 gereageerd op Logica van het gevoel en wat is de verhouding tot de homeostase

18 31 Okt 2013
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Hallo Wim, Jij zegt: “..De vraag die bij mij opkomt is: heb je de theorie van de ge…"

Hendrik ten Berge heeft 11 Okt 2013 gereageerd op Logica van het gevoel en wat is de verhouding tot de homeostase

18 31 Okt 2013
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Hallo Wim, Even een opmerking vooraf: jouw artikel werpt belangrijke vragen op, en…"

Hendrik ten Berge heeft 6 Okt 2013 gereageerd op Logica van het gevoel en wat is de verhouding tot de homeostase

18 31 Okt 2013
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Hallo Wim, Ik heb jouw artikel met veel interesse gelezen. Jij stelt dat de fysiolog…"

Hendrik ten Berge heeft 3 Okt 2013 gereageerd op Logica van het gevoel en wat is de verhouding tot de homeostase

18 31 Okt 2013
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Hallo Martin, Op 't ogenblik is het hier in Frankrijk slecht weer en dus komt mijn r…"

Hendrik ten Berge heeft 18 Mei 2013 gereageerd op Onderwijsillusies en zelfsturing

5 18 Mei 2013
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Toen ik de vorige week een paar dagen op vakantie in Nederland was hoorde ik in het…"

Hendrik ten Berge heeft 29 Apr 2013 gereageerd op Onderwijsillusies en zelfsturing

5 18 Mei 2013
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Hallo Martin, Even een korte opmerking vooraf. Het verheugde mij zeer jouw reactie t…"

Hendrik ten Berge heeft 12 Apr 2013 gereageerd op Logica van het Gevoel, het boek

3 23 Okt 2013
Antwoord van Gustar Terpstra

"Hallo Henk, Je hebt gelijk, communicatie is van groot belang voor onderwijs. Helaas…"

Hendrik ten Berge heeft 18 Feb 2013 gereageerd op Onderwijs

21 18 Feb 2013
Antwoord van Hendrik ten Berge

RSS

© 2024   Gemaakt door Ad van Vugt.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden