arnoldcornelis

Logica van het Gevoel

Discussies van Henk Nijsingh (32)

Discussies waarop is gereageerd (27) Antwoorden Recente activiteiten

"Hendrik, het komt door de vorming van het nieuwe system, dat destabiliseert de were…"

Henk Nijsingh heeft 12 Aug 2011 gereageerd op Overgaan naar Communicatieve Zelfsturing: een onzekere zaak?

9 3 Nov 2011
Antwoord van Henk Nijsingh

"Ik heb de tekst verbeterd, iets meer ingegaan op de politieke situatie, en verspreid…"

Henk Nijsingh heeft 1 Mrt 2011 gereageerd op Het Nieuwe Denken

6 1 Mrt 2011
Antwoord van Henk Nijsingh

"Hoi Hendrik,    Ik heb jouw reactie ervaren als support. Ik ben mijn stuk nog aan he…"

Henk Nijsingh heeft 17 Feb 2011 gereageerd op Het Nieuwe Denken

6 1 Mrt 2011
Antwoord van Henk Nijsingh

"Beetje een oneerbieding antwoord van je, maar ik had niet anders van je verwacht. Zo…"

Henk Nijsingh heeft 15 Feb 2011 gereageerd op Het Nieuwe Denken

6 1 Mrt 2011
Antwoord van Henk Nijsingh

"Ik was het helemaal niet eens. Nogmaals communicatieve zelfsturing betekent niet ze…"

Henk Nijsingh heeft 11 Mei 2010 gereageerd op De balans van de Nederlandse politiek (met gebruikmaking van Cornelis' filosofie)

14 22 Mei 2010
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Ik denk niet, ik weet het wel zeker, dat Cornelis met zelfsturing, politieke zelfstu…"

Henk Nijsingh heeft 14 Apr 2010 gereageerd op De balans van de Nederlandse politiek (met gebruikmaking van Cornelis' filosofie)

14 22 Mei 2010
Antwoord van Hendrik ten Berge

"D66 lijkt mij een voor de hand liggende keuze, omdat deze partij het meest de nadruk…"

Henk Nijsingh heeft 26 Feb 2010 gereageerd op De balans van de Nederlandse politiek (met gebruikmaking van Cornelis' filosofie)

14 22 Mei 2010
Antwoord van Hendrik ten Berge

RSS

© 2024   Gemaakt door Ad van Vugt.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden