arnoldcornelis

Logica van het Gevoel

Discussies van Hendrik ten Berge (87)

Discussies waarop is gereageerd (66) Antwoorden Recente activiteiten

"Hallo Martin, ..”om je heen zie je allerlei processen in de wereld gebeuren die een…"

Hendrik ten Berge heeft 22 Jun 2011 gereageerd op Procesdenken: het 'Panta rei' van Columbus, of van Cornelis ?

5 27 Jun 2011
Antwoord van Martin uit den Bogaard

"Hallo Jan Hendrik, Je eindigt je bijdrage met de vraag : is dit behulpzaam? Aangezie…"

Hendrik ten Berge heeft 17 Mei 2011 gereageerd op Het begrip Ontdubbeling

5 17 Mei 2011
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Hallo Henk, Het was niet mijn bedoeling om eerbiedig, en al helemaal niet om 'oneerb…"

Hendrik ten Berge heeft 16 Feb 2011 gereageerd op Het Nieuwe Denken

6 1 Mrt 2011
Antwoord van Henk Nijsingh

"Hallo henk, Leuk om een aantal uitspraken en kerngedachten van Arnold Cornelis weer…"

Hendrik ten Berge heeft 15 Feb 2011 gereageerd op Het Nieuwe Denken

6 1 Mrt 2011
Antwoord van Henk Nijsingh

"Hallo Martin, Meilleurs voeux! Het eerste decennium van de eeuw zit er alweer op. Wa…"

Hendrik ten Berge heeft 3 Jan 2011 gereageerd op Onderwijs

21 18 Feb 2013
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Hallo Martin, Bedankt voor je reactie.   Mijn stelling : "Onderwijs is een fundament…"

Hendrik ten Berge heeft 15 Dec 2010 gereageerd op Onderwijs

21 18 Feb 2013
Antwoord van Hendrik ten Berge

" Bij voorbaat mijn excuses voor het feit dat ik hier een discussie lijk aan te ga…"

Hendrik ten Berge heeft 10 Dec 2010 gereageerd op Onderwijs

21 18 Feb 2013
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Hallo Martin, Hartelijk dank voor je reactie. Ik wil graag iets verder ingaan op tw…"

Hendrik ten Berge heeft 29 Jul 2010 gereageerd op Procesdenken: het 'Panta rei' van Columbus, of van Cornelis ?

5 27 Jun 2011
Antwoord van Martin uit den Bogaard

"Hallo Karel, Ik reageer een beetje laat, maar beter laat dan nooit. Ik vind jouw spo…"

Hendrik ten Berge heeft 3 Jun 2010 gereageerd op Het begrip Ontdubbeling

5 17 Mei 2011
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Ik heb gereageerd maar ik zie mijn reactie niet op het forum. Dus herhaal ik het voo…"

Hendrik ten Berge heeft 22 Mei 2010 gereageerd op De balans van de Nederlandse politiek (met gebruikmaking van Cornelis' filosofie)

14 22 Mei 2010
Antwoord van Hendrik ten Berge

RSS

© 2024   Gemaakt door Ad van Vugt.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden