arnoldcornelis

Logica van het Gevoel

Discussies van Henk Nijsingh (32)

Discussies waarop is gereageerd (27) Antwoorden Recente activiteiten

"Hoi Martin, Ik heb het plan voor een boek weer opgepakt. Ik ben er weer mee bezig e…"

Henk Nijsingh heeft 17 Dec 2012 gereageerd op 'Zelfsturing voor iedereen'

14 1 Okt 2014
Antwoord van Martin uit den Bogaard

"Hoi Martin, Nee, wel vermeldde de site eerst "leverbaar wanneer beschikbaar", maar…"

Henk Nijsingh heeft 28 Nov 2012 gereageerd op 'Zelfsturing voor iedereen'

14 1 Okt 2014
Antwoord van Martin uit den Bogaard

"Hoi Martin, Het boekje heb ik inmiddels thuis. Ik heb het nog niet uitgelezen. Ik wi…"

Henk Nijsingh heeft 26 Nov 2012 gereageerd op 'Zelfsturing voor iedereen'

14 1 Okt 2014
Antwoord van Martin uit den Bogaard

"Hulde, Martin! Het is niet makkelijk om zijn filosofie in eigen woorden uit te drukk…"

Henk Nijsingh heeft 8 Okt 2012 gereageerd op 'Zelfsturing voor iedereen'

14 1 Okt 2014
Antwoord van Martin uit den Bogaard

"Martin, Nog even een reactie op jouw inbreng. Ik denk dat de "asemie", de zwijgend…"

Henk Nijsingh heeft 3 Nov 2011 gereageerd op Overgaan naar Communicatieve Zelfsturing: een onzekere zaak?

9 3 Nov 2011
Antwoord van Henk Nijsingh

"Hendrik, Volgens mij zegt Cornelis het niet zo stellig dat niemand iemand anders iet…"

Henk Nijsingh heeft 3 Nov 2011 gereageerd op Onderwijs

21 18 Feb 2013
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Hoi Martin, Ik ben bezig een boekje te schrijven over het werk van Arnold Cornelis.…"

Henk Nijsingh heeft 3 Nov 2011 gereageerd op Onderwijs

21 18 Feb 2013
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Hendrik en Martin, Cornelis schrijft dat invoering van regelsystemen zoals zie die k…"

Henk Nijsingh heeft 28 Aug 2011 gereageerd op Overgaan naar Communicatieve Zelfsturing: een onzekere zaak?

9 3 Nov 2011
Antwoord van Henk Nijsingh

"Martin, Bij punt 2 hoort ook dat we bewuster gaan kopen. Cornelis spreekt over "kope…"

Henk Nijsingh heeft 28 Aug 2011 gereageerd op Overgaan naar Communicatieve Zelfsturing: een onzekere zaak?

9 3 Nov 2011
Antwoord van Henk Nijsingh

"Hendrik, volgens Arnold Cornelis ging het in Nederland goed en het poldermodel hield…"

Henk Nijsingh heeft 20 Aug 2011 gereageerd op Overgaan naar Communicatieve Zelfsturing: een onzekere zaak?

9 3 Nov 2011
Antwoord van Henk Nijsingh

RSS

© 2024   Gemaakt door Ad van Vugt.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden