arnoldcornelis

Logica van het Gevoel

Discussies van Hendrik ten Berge (87)

Discussies waarop is gereageerd (66) Antwoorden Recente activiteiten

"Beste Niels, Dank voor je reactie, en voor de uitdrukking “vraagtekens die bij mij o…"

Hendrik ten Berge heeft 1 Feb 2013 gereageerd op Onderwijs

21 18 Feb 2013
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Beste Henk, Hartelijk dank voor jouw uitnodiging om een artikel te schrijven voor…"

Hendrik ten Berge heeft 29 Jan 2013 gereageerd op Onderwijs

21 18 Feb 2013
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Hallo Niels, Welkom bij deze gedachtenuitwisseling over onderwijs en hartelijk dank…"

Hendrik ten Berge heeft 2 Jan 2013 gereageerd op Onderwijs

21 18 Feb 2013
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Hallo Martin, Hartelijk dank voor je reactie. Piaget gebruikt in het Frans de termen…"

Hendrik ten Berge heeft 16 Nov 2012 gereageerd op Onderwijsillusies en zelfsturing

5 18 Mei 2013
Antwoord van Hendrik ten Berge

"De zomer is alweer bijna voorbij en daarmee hopelijk ook de stilte op het forum.  Mi…"

Hendrik ten Berge heeft 7 Sept 2012 gereageerd op Centrum voor Cultureel-Maatschappelijke Integratie, Burgerschap en Ethiek : het begrip “integratie”

1 7 Sept 2012
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Hallo Leon, Hartelijk dank voor je interessante reactie. De strikte scheiding tussen…"

Hendrik ten Berge heeft 2 Mei 2012 gereageerd op Onderwijs

21 18 Feb 2013
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Henk, “.. jij kunt niemand iets leren dat niet zijn verborgen programma zit. Sterker…"

Hendrik ten Berge heeft 4 Nov 2011 gereageerd op Onderwijs

21 18 Feb 2013
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Ik voeg nog iets toe waarmee ik weliswaar ten dele in herhaling verval, maar het is…"

Hendrik ten Berge heeft 18 Okt 2011 gereageerd op Onderwijs

21 18 Feb 2013
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Hallo Martin, Ich dacht al, waar blijft België ? Op dit forum zijn vooral drie perso…"

Hendrik ten Berge heeft 27 Aug 2011 gereageerd op Overgaan naar Communicatieve Zelfsturing: een onzekere zaak?

9 3 Nov 2011
Antwoord van Henk Nijsingh

"Henk, ik ben ook van mening dat de politiek een belangrijke rol speelt. Maar ik betw…"

Hendrik ten Berge heeft 16 Aug 2011 gereageerd op Overgaan naar Communicatieve Zelfsturing: een onzekere zaak?

9 3 Nov 2011
Antwoord van Henk Nijsingh

RSS

© 2024   Gemaakt door Ad van Vugt.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden