arnoldcornelis

Logica van het Gevoel

Discussies van Hendrik ten Berge (87)

Discussies waarop is gereageerd (66) Antwoorden Recente activiteiten

"Martin, Ik ben bezig teksten te verzamelen van wat ik vroeger reeds met betrekking t…"

Hendrik ten Berge heeft 1 Feb 2021 gereageerd op Vraag: zelfsturing vs. externe sturing

6 1 Feb 2021
Antwoord van Martin uit den Bogaard

"Hallo Martin,Hartelijk dank voor de snelle reactie. Zoals gewoonlijk "fidèle au post…"

Hendrik ten Berge heeft 31 Jan 2021 gereageerd op Vraag: zelfsturing vs. externe sturing

6 1 Feb 2021
Antwoord van Martin uit den Bogaard

"Hallo Martin, Goed initiatief zeg, en gefeliciteerd met je publicatie. Bij Arnold Co…"

Hendrik ten Berge heeft 29 Jul 2020 gereageerd op Gevoel en Communicatief Zelfsturingssysteem

3 29 Jul 2020
Antwoord van Martin uit den Bogaard

"Hallo Martin, Leuk om weer eens met elkaar van gedachte te wisselen. Wat een mooie u…"

Hendrik ten Berge heeft 24 Nov 2019 gereageerd op Het modeverschijnsel "populisme".

2 24 Nov 2019
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Hallo Martin, Mijn reactie liet een beetje op zich wachten. Ik ben hier in Frankrijk…"

Hendrik ten Berge heeft 21 Nov 2018 gereageerd op Entropie en communicatieve zelfsturing

4 21 Nov 2018
Antwoord van Martin uit den Bogaard

"Hallo Martin, De "tweede wet van de thermodynamica" gaat ervan uit dat er binnen een…"

Hendrik ten Berge heeft 6 Nov 2018 gereageerd op Entropie en communicatieve zelfsturing

4 21 Nov 2018
Antwoord van Martin uit den Bogaard

"Hallo André, Hartelijk dank voor je inspirerende reactie. In Frankrijk, waar ik sind…"

Hendrik ten Berge heeft 27 Jan 2017 gereageerd op Donald Trump president: uitkomst van een catastrofaal leerproces

13 27 Jan 2017
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Mijzelf teruglezende, merk ik dat mijn verontwaardiging over de verschijning “Trump”…"

Hendrik ten Berge heeft 23 Jan 2017 gereageerd op Donald Trump president: uitkomst van een catastrofaal leerproces

13 27 Jan 2017
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Hallo allemaal, Ik voeg graag nog een gedachte toe aan deze interessante discussie o…"

Hendrik ten Berge heeft 21 Jan 2017 gereageerd op Donald Trump president: uitkomst van een catastrofaal leerproces

13 27 Jan 2017
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Hallo André, Hartelijk dank voor je positieve reactie. De kans is groot dat je zoon…"

Hendrik ten Berge heeft 21 Nov 2016 gereageerd op Tijd als middel tegen ongelijke verdeling van rijkdom

3 22 Nov 2016
Antwoord van Andre Meester

RSS

© 2024   Gemaakt door Ad van Vugt.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden