arnoldcornelis

Logica van het Gevoel

Discussies van Martin uit den Bogaard (56)

Discussies waarop is gereageerd (50) Antwoorden Recente activiteiten

"Beste Frans en André, Bedankt voor jullie interessante opmerkingen. Frans, Met het f…"

Martin uit den Bogaard heeft 6 Jan 2017 gereageerd op Donald Trump president: uitkomst van een catastrofaal leerproces

13 27 Jan 2017
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Beste André Meester, Ik wil graag als volgt op jouw artikel reageren. Wat er op de w…"

Martin uit den Bogaard heeft 25 Dec 2016 gereageerd op Donald Trump president: uitkomst van een catastrofaal leerproces

13 27 Jan 2017
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Dag Henrik, Ik ben het helemaal met je eens dat communicatieve zelfsturing een langd…"

Martin uit den Bogaard heeft 9 Sept 2015 gereageerd op Wie heeft mijn boek gelezen?

10 23 Sept 2015
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Beste Joost, Allereerst bedankt dat je mijn boek hebt aangeschaft en gelezen. Jouw v…"

Martin uit den Bogaard heeft 9 Sept 2015 gereageerd op Wie heeft mijn boek gelezen?

10 23 Sept 2015
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Dag Joost van der Valk, Ik heb jouw boek met veel belangstelling gelezen. Het doet…"

Martin uit den Bogaard heeft 31 Jul 2015 gereageerd op Wie heeft mijn boek gelezen?

10 23 Sept 2015
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Hallo Hendrik, Dank je voor de reactie en ik ben het met je eens dat de communicatie…"

Martin uit den Bogaard heeft 28 Mrt 2015 gereageerd op Onderwijs 2032

4 31 Mrt 2015
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Dag Hendrik, Jouw artikel over 'Onderwijs 2032' is uit mijn hart gegrepen. Het is on…"

Martin uit den Bogaard heeft 23 Mrt 2015 gereageerd op Onderwijs 2032

4 31 Mrt 2015
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Dag Henk, Ja zeker, het adres is de.branderij@belgacom.net  Tot wederhorens, Martin."

Martin uit den Bogaard heeft 1 Okt 2014 gereageerd op 'Zelfsturing voor iedereen'

14 1 Okt 2014
Antwoord van Martin uit den Bogaard

"Dag Henk, Ik begrijp jouw problemen. Omdat ik beeldend kunstenaar ben heb ik zijn ge…"

Martin uit den Bogaard heeft 6 Sept 2014 gereageerd op 'Zelfsturing voor iedereen'

14 1 Okt 2014
Antwoord van Martin uit den Bogaard

"Dag Tonnie van der Zouwen, Ik reageer een beetje laat, maar ik zou er graag bij aanw…"

Martin uit den Bogaard heeft 17 Jul 2014 gereageerd op Boek en Bal, een mooie manier om niet alle boeken zelf te hoeven lezen

6 9 Sept 2014
Antwoord van Henk Nijsingh

RSS

© 2024   Gemaakt door Ad van Vugt.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden