arnoldcornelis

Logica van het Gevoel

Discussies van Andre Meester (9)

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Recente activiteiten

"Beste Hendrik, Allereerst ontging me dat je blijkbaar boos was in je eerste reactie…"

Andre Meester heeft 24 Jan 2017 gereageerd op Donald Trump president: uitkomst van een catastrofaal leerproces

13 27 Jan 2017
Antwoord van Hendrik ten Berge

" "

Andre Meester heeft 11 Jan 2017 gereageerd op Donald Trump president: uitkomst van een catastrofaal leerproces

13 27 Jan 2017
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Beste Martin en Frans, dank voor jullie reacties, die het denken over deze problemat…"

Andre Meester heeft 6 Jan 2017 gereageerd op Donald Trump president: uitkomst van een catastrofaal leerproces

13 27 Jan 2017
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Dag Hendrik, Dank je wel voor het delen van dit inzicht over mijn (onze) "domheid".…"

Andre Meester heeft 22 Nov 2016 gereageerd op Tijd als middel tegen ongelijke verdeling van rijkdom

3 22 Nov 2016
Antwoord van Andre Meester

"Beste Hendrik, Wat een prachtig artikel! Is er nog helemaal niet op gereageerd? Vree…"

Andre Meester heeft 19 Nov 2016 gereageerd op Tijd als middel tegen ongelijke verdeling van rijkdom

3 22 Nov 2016
Antwoord van Andre Meester

"Hallo Hendrik, Toen ik op de site rondkeek kwam ik dit artikel van jou tegen en ik d…"

Andre Meester heeft 17 Nov 2016 gereageerd op Het begrip « competentie »

1 17 Nov 2016
Antwoord van Andre Meester

"Hallo Hendrik, Hartelijk dank voor je positieve en inhoudsrijke reactie! Die geeft t…"

Andre Meester heeft 16 Nov 2016 gereageerd op Donald Trump president: uitkomst van een catastrofaal leerproces

13 27 Jan 2017
Antwoord van Hendrik ten Berge

"Kleine correctie: in de voorlaatste alinea, 1e regel ontbreekt het woordje "niet". D…"

Andre Meester heeft 11 Nov 2016 gereageerd op Donald Trump president: uitkomst van een catastrofaal leerproces

13 27 Jan 2017
Antwoord van Hendrik ten Berge

RSS

© 2024   Gemaakt door Ad van Vugt.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden